Globálne safari

Breadcrumb Abstract Shape
Breadcrumb Abstract Shape
Breadcrumb Abstract Shape
Breadcrumb Abstract Shape
Breadcrumb Abstract Shape
Breadcrumb Abstract Shape

Globálne safari

Nazri do sveta marketingu veľkých korporácií na Globálnom safari

V globálnych spoločnostiach je práca marketérov mimoriadne komplexná a dynamická. Ich hlavnou úlohou je zaistiť, že globálne marketingové stratégie budú účinne prispôsobené lokálnym potrebám, kultúrnym kontextom, preferenciám, trendom a špecifikám trhu. Práca v korporátnych spoločnostiach na lokálnej úrovni je však často ovplyvnená rozhodnutiami centrály, ktorá stanovuje celosvetovú stratégiu značky. 

Na globálnom safari sa dozvieš odpovede aj na tieto otázky:

  • Aká je práca marketérov v globálnych firmách? 
  • Čo vedia robiť lokálne a na čo potrebujú vstupy a súhlasy svojej “matky”? 
  • Aké je to riadiť niekoľko trhov zo Slovenska?
  • Aké firemné médiá dnes spoločnosti využívajú?

Na expedícii Globálne safari nazriete do marketingového zákulisia slovenských pobočiek veľkých korporácií Allianz, Wolt a Nestlé.

Kedy?

Utorok 9.4.2024
09:00 – 15:00 hod.

Program Globálneho safari:

09:00 – 10:30  Allianz – Prečo mať inhouse televízne či podcastové štúdio?

Allianz je najväčšou komerčnou poisťovňou na Slovensku. Patrí do poisťovacej skupiny Allianz Societas Europaea, ktorá spravuje zmluvy miliónov klientov po celom svete. Zároveň je jediným poisťovateľom v TOP 25 značiek sveta. V centrále Allianz sa s PR osobnosťou roka 2022 Luciou Strnad Muthovou pozrieš do zákulisia ich firemných médií. 

11:00 – 12:30 Wolt – Ako sa zo Slovenska riadi CEE región?

Donášková služba Wolt bola založená v roku 2014 v Helsinkách a v roku 2019 vstúpila aj na slovenský trh. Momentálne má vyše 10 000 zamestnancov a operuje na 25 trhoch. Priamo zo Slovenska sa nastavuje komunikačná stratégia značky pre celý CEE región. A o tom nám na expedícii v bratislavskej centrále porozpráva komunikačná manažérka Wolt pre CEE región Jana Jarošová so svojimi kolegami.

13:30 – 15:00  Nestlé – Od výroby po marketing alebo ako sa robí marketing vo výrobnej firme

Nestlé je najväčším potravinárskym výrobcom a distribútorom na svete, v ČR aj v SR. V portfóliu má vyše 2000 značiek – od globálnych ikon až po lokálne poklady. Na návšteve v Nestlé sa dozvieš, ako pracujú s obrovským množstvom rôznych značiek, podľa čoho sa rozhodujú, akú stratégiu pri ktorom produkte využiť. 

Globálne safari je určené študentom všetkých študijných programov na FMK UCM.

Registračný formulár: https://forms.gle/PxQPnGDGDndicJ2q6 

 

Vedúce expedície Globálneho safari:

Jana Galera Matúšová

Renáta Miklenčičová

Detaily

  • Dátum9. apríl 2024
  • Začiatok9:00
  • Koniec15:00
  • Kapacita10
  • MiestoBratislava
X